Понеділок, 29.04.2024, 03:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Верхньосамарська ЗОШ І-ІІІст.

КАД

Довідка

про підсумки вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів  із біолігії  у 7-11 класах

Згідно з пунктом 3.1.4. «Вивчення стану викладання предметів» ІІІ розділу «Розподіл функціональних обов’язків між членами  адміністрації» річного плану роботи на 2015/2016 навчальний рік протягом ІІ семестру в період з 11.04 по 18.04 .2016 адміністрацією Верхньосамарської ЗОШ І-ІІІ ступенів у складі заступника директора з навчально-виховної роботи Жук Оксани Миколаївни та директора школи Хрипченка Сергія Миколайовича вивчено питання стану викладанням біології, рівня навчальних досягнень учнів 6-11 класів.

Біологія  як природнича наука є частиною духовної і матеріальної культури людства, а біологічна  освіта - невідокремленою складовою загальної культури особистості, яка живе, навчається, працює, творить в умовах використання високих технологій, змушена протистояти екологічним ризикам, зазнає різнобічних впливів інформації. Біологічні  знання створюють підґрунтя реалістичного ставлення до навколишнього світу, в якому значне місце посідає взаємодія людини і речовини, сприяють розкриттю таємниць живого через пізнання процесів життєдіяльності організмів на молекулярному рівні.

Метою навчання біології  є формування засобами навчального предмета ключових компетентностей учнів, необхідних для соціалізації, творчої самореалізації особистості, розуміння природничо-наукової картини світу, вироблення екологічного стилю мислення.

Під час здійснення внутрішньо шкільного контролю за станом викладання біології увага була приділена дотриманню та виконанню чинних  нормативно-правових документів і науково-методичних рекомендацій:

1.Методичних рекомендацій щодо вивчення хімії в загальноосвітніх   навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році Міністерства освіти і науки України (Лист МОН № 1/9-305 від 26.06.2015).

2.Дотримання вимог єдиного орфографічного режиму.

3.Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000 № 240.

  1. Інструктивно-методичні рекомендації щодо заповнення  щодо заповнення сторінок класних журналів хімії затверджених наказом Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 05.10.2011 № 526.

Також контролю підлягали:

  1. Навчально-методичне та кадрове забезпечення викладання предметів.
  2.  Виконання вимог до сучасного уроку, впровадження інноваційних технологій навчання;
  3. Забезпеченість учнів підручниками.
  4. Виконання вимог навчальних програм.

І. Програмове, навчально-методичне забезпечення

№  з/п

Навча-

льний предмет

Кількість годин

Програма

Підручники

Погодження МОНУ

Додатков літератур

Погодження МОНУ

1

Біологія  6 клас

2

Біологія.

Програма для  загальноосвітніх навчальних закладів

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України

від 06.06.2012  № 664

Біологія 6 клас

Наказ Міністерства освіти і науки України

№  177

від 07.02.14

 

 

2

Біологія 7 клас

2

Біологія.

 Програма для  загальноосвітніх навчальних закладів

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України

від 06.06.2012  № 664

Біологія 7 клас

Наказ Міністерства освіти і науки України

№ 121

від 15.03.15

 

 

3

Біологія 8 клас

2

Біологія.

 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів

Лист Міністерства освіти і науки України

 від 23.12.2004  

№ 1/1-6611

Біологія 8 клас

Наказ Міністерства освіти і науки України

№ 179

від 17.03.08

 

 

4

Біологія 9 клас

3

Біологія.

 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів

Лист Міністерства освіти і науки України

 від 23.12.2004  

№ 1/1-6611

Біологія 9 клас

Наказ Міністерства освіти і науки України

№ 56

від 09.02.09

 

 

 

5

Біологія 10 клас

1,5

Програма з біології для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. 

Рівень стандарту

Наказ Міністерства освіти і науки України

від 28.10.2010  №1021

Біологія 10 клас

Наказ Міністерства освіти і науки України

№ 177

від 03.03.10

 

 

 

6

Біологія 11 клас

1,5

Програма з біології для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. 

Рівень стандарту

Наказ Міністерства освіти і науки України

від 28.10.2010  №1021

Біологія 11 клас

Наказ Міністерства освіти і науки України

№ 235

від 16.03.11

 

 

 

ІІ. Кадрове забезпечення викладання біології

№ з/п

Клас

ПІБ учителя

Спеціальність за диплом.

Кваліфіка-ційна категорія

Педагогічне звання

Стаж роботи

Нагородження за роботу з предмета

Рівень проведення уроків

1

6-11

Кучерява Ю.М.

Вчитель біології

«спеціаліст другої категорії»

-

5

-

достатній

ІІІ. Забезпеченість підручниками біології

Клас

     

6

     

7

     

8

     

9

     

10

     

11

     

ІV. Упровадження інноваційних технологій, виконання вимог до сучасного уроку

Під час відвідування уроків біології виявлено, що Кучерява Ю.М. володіє методикою викладання на достатньому рівні . Програмовий матеріал дає на рівні вимог Державного стандарту і навчальних програм, дотримуючись виконання практичної частини. Календарні плани вчителя відповідають навчальним програмам Міністерства освіти і науки України, визначені уроки  узагальнення та повторення.

Відповідно до чинного Положення про організацію охорони праці вчитель біології проводе цілеспрямовану роботу з дотримання учасниками навчально-виховного процесу правил техніки безпеки і охорони праці. Документація з питань охорони праці знаходиться в належному стані з оформленими інструктажами.

На кожному уроці записана тема, план уроку, основні нові терміни,що дає можливість учням орієнтуватися в обсязі матеріалу. Виклад матеріалу логічний, послідовний. На уроках вчитель широко застосовує різноманітні методики, у тому числі й інтерактивні. Але не завжди раціонально використовується час на кожний із видів робіт.

В класних журналах виставлені оцінки  з лабораторних і практичних робіт, ведеться поточне і тематичне оцінювання знань.

Рівень знань, умінь та навичок у значної частини учнів сформовані переважно на середньому та достатньому рівнях.. Вчителю слід більше уваги приділяти питанню вивчення систематики в курсах біології рослин та тварин; вчити учнів пояснювати взаємозв’язки та функцій органів і систем рослинного і тваринного організму.

Контроль виконання вимог щодо ведення шкільної документації показав, що вчитель веде документацію охайно, з урахуванням усіх вимог і рекомендацій. 

V. Результати контрольних робіт з біології  за завданнями адміністрації

З метою перевірки рівня навчальних досягнень школярів та сформованих загально-навчальних та предметних умінь і навичок проведені контрольні роботи в 6-11 класах. Запропоновані контрольні роботи мали на меті перевірити ступінь сформованості в учнів умінь, знань і навичок.

  Контрольні роботи проаналізовано та визначені типові помилки:

  • незнання значення симбіозу бактерій та лишайників для інших живих організмів;
  • недостатнє володіння біологічними термінами;
  • мало наводять прикладів практичного застосування знань з теми.

Слід звернути увагу на те, що деяким учням складно пояснювати диференціацію клітин, доводити взаємозв’язок між розмноженням організмів і спадковою мінливістю.

Відповідно до вищезазначеного, рекомендовано:

1. Учителю, який викладає біологію

1.1.Забезпечити умови високого рівня ефективності уроків біології, впроваджувати новітні освітні технології навчання, підвищувати результативність навчальних досягнень учнів.                                      Постійно

1.2. Конкретизувати мотивацію навчальної діяльності учнів на уроках біології та покращити зв’язок з практикою.

Постійно                                                                    

1.3. Здійснювати диференційований, індивідуальний підхід під час навчання, використовувати різнорівневі завдання під час перевірки знань учнів.

                                                                                                                    Постійно

1.4. Сприяти участі учнів біологічних турнірах та різноманітних конкурсах.

                                                                                                                   Постійно

 

1.5. Продовжити роботу щодо виконання вимог до сучасного уроку, упровадження інноваційних технологій навчання.                               Постійно

 

1.6. Працювати над підвищенням власного науково-методичного рівня, самоосвітою.                                                                                               Постійно

2.Керівнику ШМО вчителів природничо-математичного циклу Хрипченку С.М.

2.1Опрацювати «Довідка про підсумки вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів із біології  6-11 класах» на засіданні методичного об’єднання.

 

квітень  2016 р.

2.2. Продовжити роботу щодо нормативного забезпечення використання  навчальних програм, підручників, посібників, ведення відповідної шкільної документації.

 

Постійно

 

Заступник директора

з навчально-виховної роботи                        Жук Оксана Миколаївна

Довідка

про підсумки вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів  із правознавства   у 9-10 класах

Згідно з пунктом 3.1.4. «Вивчення стану викладання предметів» ІІІ розділу «Розподіл функціональних обов’язків між членами  адміністрації» річного плану роботи на 2015/2016 навчальний рік протягом ІІ семестру в період з 09.03 по 18.03.2016 адміністрацією Верхньосамарської ЗОШ І-ІІІ ступенів у складі заступника директора з навчально-виховної роботи Жук Оксани Миколаївни та директора школи Хрипченка Сергія Миколайовича вивчено питання стану викладанням правознавства, рівня навчальних досягнень учнів 9-10 класів.

Демократизація суспільних відносин сприяє підвищенню активності особи як суб’єкта цих відносин, а тому й вимагає глибокого розуміння нею процесів, що відбуваються у суспільстві, їх сутності, особливостей організації, функціонування та керування ними.

Усе це, зумовлює особливу актуальність вивчення державно-правових явищ, які є одним із провідних засобів впорядкування відносин у суспільстві, і саме  цим зумовлене введення у систему загальноосвітньої підготовки курсу «Основи правознавства».

Метою курсу є формування системного уявлення в учнів про державу та право як основні засоби впорядкування суспільних відносин та вміння використовувати їх у практичному житті.

Під час здійснення внутрішньо шкільного контролю за станом викладання правознавства увага була приділена дотриманню та виконанню чинних  нормативно-правових документів і науково-методичних рекомендацій:

1.Методичних рекомендацій щодо вивчення хімії в загальноосвітніх   навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році Міністерства освіти і науки України (Лист МОН № 1/9-305 від 26.06.2015).

2.Дотримання вимог єдиного орфографічного режиму.

3.Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000 № 240.

  1. Інструктивно-методичні рекомендації щодо заповнення  щодо заповнення сторінок класних журналів хімії затверджених наказом Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 05.10.2011 № 526.

Також контролю підлягали:

  1. Навчально-методичне та кадрове забезпечення викладання предметів.
  2.  Виконання вимог до сучасного уроку, впровадження інноваційних технологій навчання;
  3. Забезпеченість учнів підручниками.
  4. Виконання вимог навчальних програм.

 

І. Програмове, навчально-методичне забезпечення

ІІ. Кадрове забезпечення викладання біології

№ з/п

Клас

ПІБ учителя

Спеціальність за диплом.

Кваліфіка-ційна категорія

Педагогічне звання

Стаж роботи

Нагородження за роботу з предмета

Рівень проведення уроків

1

9-10

Киркач Д.Ф.

Вчитель історії та суспільствознавства

«спеціаліст першої категорії»

-

34

-

достатній

ІІІ. Забезпеченість підручниками біології

 

 

ІV. Упровадження інноваційних технологій, виконання вимог до сучасного уроку

Вивчення, аналіз та узагальнення отриманої інформації дають можливість констатувати, що викладання правознавства проводиться за державними програмами та згідно з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін.

         Вчитель має належну професійну підготовку, добре володіє методикою викладання суспільно-гуманітарних дисциплін і сучасними ефективними формами організації навчально-виховного процесу. Методична підготовка дозволяє реалізовувати програмні вимоги. Уміє користуватися комп'ютером, однак не використовує його у навчально-виховному процесі.

      На достатньому рівні розкриває і показує практичне застосування основних положень предмета. Практикує, хоч і несистематично, активні та інтерактивні форми та технології навчання. Використовує, але не повною мірою, можливості предмета для морального виховання учнів. Запроваджує елементи оптимізації навчально-виховного процесу. В основному досягає реально можливих результатів. Рівень засвоєння  матеріалу учнями  визначає обґрунтовано. Серед учнів є переможці районних олімпіад.

       Вчитель вивчає за різними джерелами досягнення педагогічної науки і практики. Намагається вдосконалювати традиційну методику викладання. За необхідності шукає нові форми і методи організації занять з учнями. Розширює знання зі свого предмета, але зростання педагогічної майстерності обмежується лише потребами сьогоднішнього дня.

           Створює на уроках атмосферу зацікавленості, небайдужості до матеріалу, спільного пошуку вирішення навчальних проблем, приділяє велику увагу при формуванні компетентностей учнів схемам, таблицям, які дають можливість дітям сконцентруватися на основному змісті матеріалу та на його аналізі.

Вчитель оптимально організовує роботу з підручником, що сприяє виробленню вмінь виділяти головне, складати план тексту, переказувати історичні факти відповідно до складеного плану.

       Практикується вчителем використання на різних етапах уроків різнорівневих завдань, надрукованих у посібниках та складених самостійно, які дають учням можливість формувати і розвивати специфічні для історії та правознавства уміння і навички. Прослідковуються міжпредметні зв'язки з курсами української та світової літератур, образотворчого мистецтва, географії.

      У ході викладання правознавства, в позакласній роботі з предмета вчитель намагається розкривати актуальні проблеми, які мають практичне значення для учнів – питання нового врегулювання земельних правовідносин, нові аспекти трудових правовідносин тощо. У практику роботи вчителя ввійшло інформування учнів на кожному уроці про зміни, які відбулись у правовому регулюванні суспільних відносин, але з певних причин не ввійшли до підручника.

Контроль виконання вимог щодо ведення шкільної документації показав, що вчитель веде документацію охайно, з урахуванням усіх вимог і рекомендацій. 

V. Результати контрольних робіт з правознавства  за завданнями адміністрації

З метою перевірки рівня навчальних досягнень школярів та сформованих загально-навчальних та предметних умінь і навичок проведені контрольні роботи в 6-11 класах. Запропоновані контрольні роботи мали на меті перевірити ступінь сформованості в учнів умінь, знань і навичок.

         Спостереження за рівнем засвоєння учнями програмового матеріалу на уроках, усне опитування, результати тестувань засвідчили, що програмовий матеріал в основному засвоюється учнями на достатньому та середньому рівнях.  

Відповідно до вищезазначеного, рекомендовано:

1. Учителю, який викладає правознавство

1.1.Забезпечити умови високого рівня ефективності уроків правознавства, впроваджувати новітні освітні технології навчання, підвищувати результативність навчальних досягнень учнів.                                      Постійно

1.2. Конкретизувати мотивацію навчальної діяльності учнів на уроках правознавства та покращити зв’язок з практикою.

Постійно                                                                    

1.3. Здійснювати диференційований, індивідуальний підхід під час навчання, використовувати різнорівневі завдання під час перевірки знань учнів.

                                                                                                                    Постійно

1.4. Сприяти участі учнів правознавчих турнірах та різноманітних конкурсах.

                                                                                                                   Постійно

 

1.5. Продовжити роботу щодо виконання вимог до сучасного уроку, упровадження інноваційних технологій навчання.                               Постійно

 

1.6. Працювати над підвищенням власного науково-методичного рівня, самоосвітою.                                                                                               Постійно

2.Керівнику ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Руденко І.В.

2.1Опрацювати «Довідка про підсумки вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів із правознавства у   9-10 класах» на засіданні методичного об’єднання.

 

березень  2016 р.

2.2. Продовжити роботу щодо нормативного забезпечення використання  навчальних програм, підручників, посібників, ведення відповідної шкільної документації.

 

Постійно

 

Заступник директора

з навчально-виховної роботи                        Жук Оксана Миколаївна

 

 

Довідка

про підсумки вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів  із фізики  у 7-11 класах

Згідно з пунктом 3.1.4. «Вивчення стану викладання предметів»

ІІІ розділу «Розподіл функціональних обов’язків між членами  адміністрації» річного плану роботи на 2015/2016 навчальний рік протягом ІІ семестру в період з 08.02. по 18.02.2016 адміністрацією Верхньосамарської ЗОШ І-ІІІ ступенів у складі заступника директора з навчально-виховної роботи Жук Оксани Миколаївни вивчено питання стану викладанням фізики, рівня навчальних досягнень учнів 7-11 класів.

Головна мета навчання фізики в середній школі полягає в розвитку особистості учнів засобами фізики як навчального предмета, зокрема завдяки формуванню в них фізичних знань, наукового світогляду і відповідного стилю мислення, екологічної культури, розвитку у них експериментальних умінь і дослідницьких навиків, творчих здібностей і схильності до креативного мислення. Відповідно до цього зміст фізичної освіти спрямовано на опанування учнями наукових фактів і фундаментальних ідей, усвідомлення ними  суті понять і законів, принципів і теорій, які дають змогу пояснити перебіг фізичних явищ і процесів, з’ясувати їхні закономірності, характеризувати сучасну фізичну картину світу, зрозуміти наукові основи сучасного виробництва, техніки і технологій, оволодіти основними методами наукового пізнання і використати набуті ним знання в практичній діяльності.

Під час здійснення внутрішньо шкільного контролю за станом викладання фізики увага була приділена дотриманню та виконанню чинних  нормативно-правових документів і науково-методичних рекомендацій:

1.Методичних рекомендацій щодо вивчення математики в загальноосвітніх   навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році Міністерства освіти і науки України (Лист МОН № 1/9-305 ві 26.06.2015).

2.Дотримання вимог єдиного орфографічного режиму.

3.Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.06.2000 № 240.

  1. Інструктивно-методичні рекомендації   щодо заповнення сторінок класних журналів з математики затверджених наказом Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 05.10.2011 № 526.

Також контролю підлягали:

  1. Навчально-методичне та кадрове забезпечення викладання предметів.
  2.  Виконання вимог до сучасного уроку, впровадження інноваційних технологій навчання;
  3. Забезпеченість учнів підручниками.
  4. Виконання вимог навчальних програм.

І. Програмове, навчально-методичне забезпечення

№  з/п

Навча-

льний предмет

Кількість годин

Програма

Підручники

Погодження МОНУ

Додатков літератур

Погодження МОНУ

1

Фізика 7 клас

 

2

Фізика .

 Програма для  загальноосвітніх навчальних закладів

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України

від 06.06.2012  № 664

фізика

7 клас

 

 

 

2

Фізика

8 клас

2

Фізика.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів

Лист Міністерства освіти і науки України

 від 23.12.2004  

№ 1/1-6611

Фізика

8 клас

Наказ Міністерства освіти і науки України

№ 1.4/18-679

від 27.03.2008

 

 

3

Фізика

9 клас

2

Фізика.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів

Лист Міністерства освіти і науки України

 від 23.12.2004  

№ 1/1-6611

Фізика

9 клас

Наказ Міністерства освіти і науки України

№ 56

від 02.02.2009

 

 

4

Фізика 10 клас

2

Фізика.

 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.

Рівень стандарту.

10-11 класи

Наказ Міністерства освіти і науки України

від 28.10.2010  №1021

Фізика

10 клас

Наказ Міністерства освіти і науки України

 № 177

від 03.03.2010

 

 

5

 Фізика 11 клас

2

Фізика.

 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.

Рівень стандарту.

10-11 класи

Наказ Міністерства освіти і науки України

від 28.10.2010  №1021

Фізика

11 клас

Наказ Міністерства освіти і науки України

 № 1

від 03.03.2011

 

 

Перевірка шкільної документації показала, що вчитель працює за чинною навчальною програмою та за підручниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України

Взагалі всі документи ведуться згідно сучасним вимогам, заповнюються своєчасно.   Всі плани перевірені заступником та затверджені директором школи. В класних журналах вказано автора дійсних підручників, вчитель своєчасно записує тему уроків. Практична частина навчальних програм виконується повністю. Тематичне оцінювання проводиться згідно календарного планування, форми проведення ТО різноманітні: тестування, самостійні роботи, усне опитування тощо. Навчальні досягнення учнів оцінюються відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів  з математики, адміністрацією школи проводиться систематична перевірка та контроль за станом викладання фізики. Кількість годин на викладання фізики відповідає робочому навчальному плану школи.

З метою реалізації даних навчальних програм в закладі  використовуються підручники та посібники, згідно рекомендацій МОНУ.

У всіх учнів школи , заведена потрібна кількість зошитів: 1 робочий, 1 для контрольних робіт і 1 для лабораторних робіт. Зошити постійно перевіряються, про що свідчить виправлення недоліків, записи вчителя. Проте не всі учні дотримуються вимог щодо культури ведення зошитів, охайності, раціонального розміщення  записів, надмірне використання коректора, нераціональне розміщення малюнків в зошитах з геометрії спостерігається майже у всіх класах,  де вивчається предмет.

ІІ. Кадрове забезпечення викладання математики

№ з/п

Клас

ПІБ учителя

Спеціальність за диплом.

Кваліфіка-ційна категорія

Педагогічне звання

Стаж роботи

Нагородження за роботу з предмета

Рівень проведення уроків

1

7-11

Хрипченко Сергій Миколайович

Вчитель фізики та математики

«Спеціаліст першої категорії»

 

«Старший вчитель»

33

-

високий

ІІІ. Забезпеченість підручниками математики

Клас

Автор та назва підручника

Рік видання

% забезпечення

7

Бар’яхтар В.Г. фізика 7 клас

2015

 

8

Коршак Є.В., Ляшенко О.І. фізика 8 клас

2008

100%

9

Коршак Є.В., Ляшенко О.І. фізика 9 клас

2009

100%

10

Коршак Є.В., Ляшенко О.І. фізика 10 клас

2010

100%

11

Коршак Є.В., Ляшенко О.І. фізика 11 клас

2011

100%

ІV. Упровадження інноваційних технологій, виконання вимог до сучасного уроку

 Вчитель фізики уроки проводить у досить високому  темпі,  раціонально використовує кожну  його  хвилину, своєчасно та якісно  проводить   усі заплановані лабораторні, практичні  роботи,  постійну  увагу  приділяє  виконанню  експериментальної   частини  навчальної програми. Новий матеріал викладає  цікаво,  на високому науковому рівні,  із застосуванням  між предметних та  внутрішньо  предметних  зв`язків. Учитель уміло використовує  класну дошку,  організовує  роботу з підручником,  довідковим матеріалом,   поетапно  працює  над закріпленням  вивченого матеріалу, використовує  можливості 12 – бальної системи оцінювання  навчальних можливостей учнів.  Систематично     на   відповідному   методичному рівні  використовує групові, парні та індивідуальні   форми навчання. Приділяє  належну увагу  розв’язуванню задач. Застосовує  власні   напрацювання  для   активізації  та мотивації  навчання, розвиткові пізнавальних  здібностей дітей  як на уроках, так і позакласній роботі. З  цією метою використовує освітні інновації та сучасні  технології: метод проектів, інтерактивні методики, ІКТ та Інтернет.

var container = document.getElementById('nativeroll_video_cont'); if (container) { var parent = container.parentElement; if (parent) { const wrapper = document.createElement('div'); wrapper.classList.add('js-teasers-wrapper'); parent.insertBefore(wrapper, container.nextSibling); } }

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz